Contract
Bangkok
Posted 4 weeks ago

Key Responsibilities:

  • Handle Inbound Calls: Answer incoming calls promptly and professionally, addressing customer inquiries, concerns, and requests courteously and efficiently.
  • Provide Customer Support: Assist customers with product or service-related questions, troubleshoot problems, and provide appropriate solutions or escalate issues as needed.
  •  Maintain Customer Records: Accurately record and update customer information, interactions, and transactions in the database or CRM system.
  • Adhere to Policies and Procedures: Follow company guidelines, policies, and procedures in all interactions with customers to ensure consistency and compliance.

Service Time: 8.00 a.m. – 24.00 a.m. Shift schedule
Working hour: 8 Hrs per day 
Working Day: 5 Days per week (Base on assignment) 

Qualifications :

  • High school diploma or equivalent; additional education or certifications are a plus.
  • Previous experience in a customer service or call center role is preferred but not required.
  • Excellent communication in English and Thai skills, both verbal and written atleast 25 WPM.
  • Ability to remain calm and composed under pressure.
  • Strong customer service orientation with a friendly and empathetic demeanor.

เอกสารประกอบการสมัครงาน

  • สำเนาบัตรประชาชน
  • สำเนาทะเบียนบ้าน
  • สำเนาวุฒิการศึกษา
  • สำเนาใบผ่านงาน (ถ้ามี)
  • รูปถ่ายขนาด 1 นิ้ว จำนวน 1 ใบ

———–
สมัคร และ สัมภาษณ์ทันที ผ่าน 3 ช่องทาง

  • สมัครผ่านฟอร์มด้านล่าง
  • สอบถามข้อมูลสมัครงาน โทร 02-203-9000 กด 1
  • สนใจสมัครด้วยตัวเองที่บริษัท ทุกวันจันทร์ – ศุกร์ เวลา 9.00- 16.00 น.
  • บริษัท เอ็มโอแค็ป จำกัด
    เลขที่ 475 อาคารสิริภิญโญ ชั้น 3 ถนนศรีอยุธยา
    แขวงถนนพญาไท เขตราชเทวี กรุงเทพมหานคร 10400

Job Features

Job Category

Operations (Contact Center)

Apply For This Job

นโยบายการคุ้มครองข้อมูลส่วนบุคคล ใช้สำหรับการสมัครงานกับ MOCAP เท่านั้น

A valid email address is required.
A valid phone number is required.