Call Center English (20,000 – 22,000 THB)
บริษัท เอ็มโอแค็ป จำกัด
Contract
Bangkok
Posted 4 weeks ago
Key Responsibilities:
- Handle Inbound Calls: Answer incoming calls promptly and professionally, addressing customer inquiries, concerns, and requests courteously and efficiently.
- Provide Customer Support: Assist customers with product or service-related questions, troubleshoot problems, and provide appropriate solutions or escalate issues as needed.
- Maintain Customer Records: Accurately record and update customer information, interactions, and transactions in the database or CRM system.
- Adhere to Policies and Procedures: Follow company guidelines, policies, and procedures in all interactions with customers to ensure consistency and compliance.
Service Time: 8.00 a.m. – 24.00 a.m. Shift schedule
Working hour: 8 Hrs per day
Working Day: 5 Days per week (Base on assignment)
Qualifications :
- High school diploma or equivalent; additional education or certifications are a plus.
- Previous experience in a customer service or call center role is preferred but not required.
- Excellent communication in English and Thai skills, both verbal and written atleast 25 WPM.
- Ability to remain calm and composed under pressure.
- Strong customer service orientation with a friendly and empathetic demeanor.
เอกสารประกอบการสมัครงาน
- สำเนาบัตรประชาชน
- สำเนาทะเบียนบ้าน
- สำเนาวุฒิการศึกษา
- สำเนาใบผ่านงาน (ถ้ามี)
- รูปถ่ายขนาด 1 นิ้ว จำนวน 1 ใบ
———–
สมัคร และ สัมภาษณ์ทันที ผ่าน 3 ช่องทาง
- สมัครผ่านฟอร์มด้านล่าง
- สอบถามข้อมูลสมัครงาน โทร 02-203-9000 กด 1
- สนใจสมัครด้วยตัวเองที่บริษัท ทุกวันจันทร์ – ศุกร์ เวลา 9.00- 16.00 น.
- บริษัท เอ็มโอแค็ป จำกัด
เลขที่ 475 อาคารสิริภิญโญ ชั้น 3 ถนนศรีอยุธยา
แขวงถนนพญาไท เขตราชเทวี กรุงเทพมหานคร 10400